Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~quver | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł adresSerwerownia zarejestrowany09.02.2005 @09:07:25 ostatnio na stronie31.05.2012 @07:31:20

Pierwsze. Każde zabezpieczenie
można złamać.

Drugie. Włam się tam, gdzie jeszcze
nikt się nie włamał.

Trzecie. Informacja chce być wolna.

Czwarte. Wina jest zawsze po stronie
admina.

Piąte. W sieci wszyscy są równi.

Szóste. Jeśli nie możesz złamać hasła
po prostu o nie zapytaj

Siódme. Bądź nieprzewidywalny

Ósme. Haker nie potrzebuje spać

Dziewiąte. Hakera może złapać
tylko inny haker

Dziesiąte. Kto ma władze nad komputerem
ten ma władze nad ludźmi

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty56 komentarze832 posty na forum33

komputer / sprzęt
Canon, Apple

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~terrorystki    25.03.2011 @14:18:16
*Wolfgar    30.04.2009 @11:05:29
swój news dodaj raczej na forum w dziale konkursy ok? pozdro
_______
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams...
~terrorystki    12.10.2008 @22:30:11
oo, dzięki za komentarze jak dużo ;P
~zzielonaa    12.10.2008 @21:13:32
ooo dawno Cię u mnie nie było. Dzięki za ocenki i gorące pozdro!
~RevDNS    17.02.2008 @16:05:38
~RevDNS    13.12.2007 @12:11:58
Dzięki za wejscie do grupy.

Pozdro
~terrorystki    07.11.2007 @16:10:01
z chęcia ale pewnie mi się nie uda
~terrorystki    24.10.2007 @16:57:09
chyba się znamy..
~RevDNS    30.09.2007 @01:35:49
Thx bro )
Moze zaczniesz z nami chodzic w plenery ?
Bedzie zawsze razniej
Pozdro.
~roll    29.09.2007 @23:56:52
dzieki
~airhead    16.09.2007 @00:00:05
dzięki
_______
z całym szacunkiem!

entuzjastyczny członek grupy:
Fotografia Podróżnicza http://www.digart.pl/grupy/337/Fotografia_Podroznicza/
~zzielonaa    15.09.2007 @23:26:38
dzięki
~szklany    12.08.2007 @13:26:49
dziekuje i pozdrawiam
_______
<<sięgnąłem dna i usłyszałem pukanie od spodu>>
~zzielonaa    02.07.2007 @22:31:27
to zrób im zdjęcie :D
~zzielonaa    24.06.2007 @11:44:29
heheh się musiałeś wyłamać a z tą banalnością - to mam inne zdanie - jak coś, co za każdym razem ma inną postać może być banalne? takie oklepane zdanie o zachodach słońca, ot co! Dzięki piękne, pozdrawiam :D
~RevDNS    10.06.2007 @19:23:32
fenk ju brader )
~zzielonaa    29.05.2007 @22:13:05
dzięki
~zzielonaa    18.05.2007 @22:06:30
oj nie czepiaj się dzięki
~zzielonaa    17.05.2007 @21:08:12
dzięki
~Doosha    15.05.2007 @20:36:56
dziękuję śłicznie
_______
przyjdź.patrz.rozbieraj.nie mów nic.zjedz mnie.
~zzielonaa    10.05.2007 @17:26:12
niestety to okno było tak prześwietlone, że nie miałam za bardzo co z nim zrobić Pozdrawiam
~zzielonaa    08.05.2007 @21:04:14
Dzięki za tak miłe wyznania Nie jest tak łatwo wydobyć z okna dusze... to trochę tak jak z człowiekiem. Każde okno ma "coś" w sobie, ale niektóre mają to "coś " o wiele ciekawsze i uzewnętrznione Pozdrawiam serdecznie
~RevDNS    06.05.2007 @13:23:05
Masz wiadomość.

Pozdro.
~airhead    27.04.2007 @08:40:12
ja nie robię, już kiedyś próbowałem,
ale przy tych najgorszych pracach były właśnie nie najgłupsze komentarz :/
_______
z całym szacunkiem!

entuzjastyczny członek grupy:
Fotografia Podróżnicza http://www.digart.pl/grupy/337/Fotografia_Podroznicza/
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt